Wszystkie bestsellery
  • Banner

IPHONE 12 PRO - NAPRAWA FACE ID PROBLEM Z APARATEM TRUEDEPTH

Usługa serwisowa
Ocena 

Naprawa Face ID - problem z modułem Dot Projector w Apple iPhone 12 pro.

450,00 zł
Brutto Czas naprawy 1 do 2 dni roboczych
Ilość
Dostępne

help_outlineZapytaj o produkt
IPHONE 12 PRO - NAPRAWA FACE ID PROBLEM Z APARATEM TRUEDEPTH

IPHONE 12 PRO - NAPRAWA FACE ID PROBLEM Z APARATEM TRUEDEPTH

Naprawa Face ID - problem z modułem Dot Projector w Apple iPhone 12 pro.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

 

Darmowa i szybka dostawa już od 250zł

  Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z regulaminem sklepu.

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy dokonali zakupu lub użyli konkretny produkt.

Opis

Naprawa funkcji Face ID spowodowanej nieprawidłowo działającym modułem Dot Projector / problem z aparatem TrueDepth w Apple iPhone 12 pro.

Jeśli Państwa iPhone:

  • nie rozpoznaje twarzy i nie można odblokować urządzenia, wyświetla się komunikat „Unieś iPhone nieco wyżej / niżej”,
  • nie można zarejestrować twarzy w funkcji Face ID i pojawia się komunikat: "Funkcja Face ID została wyłączona. Wykryto problem z aparatem TrueDepth." lub wyświetla się komunikat „Unieś iPhone nieco wyżej / niżej”,
  • na ekranie iPhone pojawia się komunikat: "Funkcja Face ID została wyłączona - Wykryto problem z funkcją Face ID. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Ustawień.",
  • w Ustawieniach - Face ID i kod - jest komunikat "Wykryto problem z aparatem TrueDepth. Funkcja Face ID została wyłączona.",
  • podczas korzystania z przedniej kamery tryb portretowy nie działa i pojawia się komunikat "odsuń się od obiektu", brak rozmycia,
  • nie działają funkcje rozpoznające uwagę, takie jak przygaszanie wyświetlacza lub zmniejszanie głośności alertów, gdy nie patrzysz na urządzenie np. gdy używasz przeglądarki Safari, urządzenie sprawdzi, czy patrzysz na urządzenie. Jeśli nie patrzysz, wyłączy ekran,

to wystąpił problem z modułem Dot Projector. Usterka występuje w większości przypadków gdy iPhone jest po upadku, kontakcie z cieczą (zalane) lub pojawia się samoistnie.

WAŻNE! Do wykonania usługi taśma z modułem Dot Projector musi być fabryczna / oryginalna / nie wymieniona oraz nie była już wcześniej naprawiana (odmawiamy naprawy po innych serwisach). Taśma Dot Projectora nie może być również zniszczona, zerwana itp.(w przypadku uszkodzonych, zerwanych taśm możemy podjąć się naprawy, ale wtedy prosimy skorzystać z darmowej diagnozy, celem sprawdzenia i wyceny).

Podana cena obejmuje wszystkie niezbędne części oraz robociznę tj. rozebranie urządzenia, naprawę modułu Dot Projector, poskładanie urządzenia, wykonanie niezbędnych testów potwierdzających sprawność urządzenia wraz z wymienionymi komponentami.

Naprawa Face ID

Montaż nie wymaga zmiany oprogramowania w telefonie (zlecona usługa nie spowoduje utraty danych).

Do prawidłowego działania funkcji Face ID niezbędne jest, aby iPhone posiadał taśmę głośnika z fabrycznie zamontowanymi elementami: czujnik światła ALS, czujnik zbliżeniowy flood illuminator & proximity sensor. Bez nich w iPhone funkcja Face ID oraz True Tone nie będzie działać. Elementy te są sparowane z płytą główną iPhona i ich brak dezaktywuje w/w funkcje.

Oferowane części w naszym sklepie przed wprowadzeniem ich do sprzedaży przechodzą rygorystyczne testy w naszym serwisie dlatego jesteśmy w stanie zaproponować Państwu produkty sprawdzone, przetestowane, najwyższej jakości oraz pochodzące od naszych zaufanych dostawców.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy osobiście

Nie ma potrzeby składania zamówienia przy odbiorze osobistym. Wykonujemy wiele napraw „od ręki”. Duże doświadczenie w prowadzeniu serwisu, pozwala nam na zaoferowanie korzystnych terminów realizacji oraz atrakcyjnych cen usług serwisowych. Usługę możemy wykonać na poczekaniu po uprzednim umówieniu się. Zapraszamy do naszego sklepu.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy wysyłkowo

- złóż zamówienie,

- wybierz sposób dostawy(w jaki sposób mamy odesłać urządzenie po naprawie),

- wybierz sposób zapłaty - opłać zamówienie lub zapłać przy odbiorze,

- wyślij nam swoje urządzenie dowolnym przewoźnikiem na adres podany tutaj. Istnieje możliwość wysyłki do paczkomatu. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu urządzenia aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Niejednokrotnie otrzymujemy telefony wysłane w samej kopercie. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy.

Po otrzymaniu urządzenia przez nasz serwis otrzymają Państwo drogą mailową powiadomienia o kolejnych etapach naprawy. Czas realizacji usługi podany jest w opisie. 80% napraw wykonujemy w przeciągu 24 godzin od otrzymania urządzenia. W przypadku skomplikowanych napraw czas ten z reguły nie przekracza 3 dni roboczych. 

Jeśli to możliwe prosimy o wyłączenie blokady ekranu (kodu pin, hasła), jeżeli to nie możliwe to prosimy o podanie kodu na kartce wraz z urządzeniem wysłanym do naprawy. Jest to niezbędne do przeprowadzenia naprawy funkcji Face ID. Jeśli nie posiadamy kodu odblokowania (urządzenie może być wyzerowane) usługa jest niemożliwa do wykonania.

Nie ingerujemy w oprogramowanie telefonu i żadne dane nie zostaną przez Państwa utracone.

W przesyłce nie wymagamy żadnych dokumentów potwierdzających zakup, jedynie numer telefonu kontaktowego wraz z numerem zamówienia.

Przesyłkę wysyłamy niezwłocznie po naprawie uszkodzonego telefonu.

Niejednokrotnie otrzymujemy urządzenie gdzie była już podjęta próba naprawy przez inny serwis, sąsiada czy samodzielnie. Urządzenia mają dodatkowo uszkodzenia mechaniczne płyt głównych, zerwane taśmy, uszkodzone baterie itp. w tym przypadku zastrzegamy sobie prawo odmowy naprawy w cenie podanej na stronie. To samo dotyczy urządzeń które miały kontakt z cieczą/po zalaniu.

Gwarancja usługi serwisowej

Gwarantujemy sprawne działanie smartfona przez okres trzech miesięcy z wyłączeniem urządzeń po kontakcie z cieczą wtedy okres gwarancji wynosi 14 dni.

Warunki gwarancji zostały określone w Regulaminie sklepu.

Przypominamy jednocześnie, że naprawione urządzenie mimo zastosowania niezbędnych komponentów / uszczelek oraz zgodnie ze sztuką nie będzie wodoodporne. Naprawa w naszym serwisie wiąże się z utratą wodoodporności na urządzenie udzielone przez producenta.

ZDJĘCIE PODGLĄDOWE - głównym celem umieszczenia tego typu zdjęcia jest zobrazowanie Państwu samego produktu, jego cech fizycznych, czy też formy opakowania. Staramy się w możliwie najwierniejszy sposób oddać te parametry na fotografiach, niejednokrotnie prezentując przedmiot w kilku ujęciach. Pomimo tych starań istnieje jednak możliwość, że zdjęcia artykułów lub urządzeń mogą różnić się od ich fizycznych odpowiedników. Przede wszystkim niezgodności barw mogą wynikać z błędnej, bądź różnej od naszej kalibracji wyświetlacza, czy też od oświetlenia w jakim dokonuje się porównania produktów. Zarówno te jak i inne różnice mogą również być spowodowane rotacją towarów i ciągłymi pracami przy aktualizacji danych w sklepie. Zdjęcie przedstawia oferowany produkt jednak mogący mieć zastosowanie do innego modelu telefonu niż wynika to z tytułu nazwy produktu, opisu lub posiadać inne oznaczenia nadrukowane na produkcie.

Szczegóły produktu
Usługa serwisowa

Opis

Gwarancja
3 miesiące

Paczki są wysyłane zazwyczaj w ciągu tego samego dnia w dni robocze od poniedziałku do piątku, dla zamówień złożonych do godziny:

- 13:00 i wysyłane za pośrednictwem firmy DPD,

- 16:30 i wysyłane za pośrednictwem firmy Inpost paczkomaty.

Jeśli w opisie obok zdjęcia produktu podajemy informację "Produkt na zamówienie", a produkt został zamówiony do godziny 14:30 wysyłka nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu produktu na magazynie głównym. W 90% przypadków jest to następnego dnia roboczego. Informacje takie podajemy tylko w sytuacjach gdy produkt ma bardzo małe zainteresowanie w naszym sklepie, a jest dostępny "od ręki" u naszych dostawców. Jeśli zamawiają Państwo produkt wraz z usługą wymiany / naprawą to produkt zazwyczaj mamy szybciej na magazynie niż otrzymamy urządzenie od Państwa.

Jeśli produktu obecnie nie posiadamy na stanie, a oczekujemy na dostawę to datę jego dostępności podajemy w zakładce "Szczegóły produktu".

Bez względu na to, jaką wysyłkę Państwo wybiorą, udostępnimy link do śledzenia przesyłki online.

Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i pakowania, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, natomiast opłaty transportowe różnią się w zależności od wyboru dostawcy paczki. Radzimy grupować przedmioty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych oddzielnie, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich.

Dokładamy wszelkich starań, aby chronić delikatne przedmioty. Pudełka są odpowiednio duże, a Państwa zakupione przedmioty są dobrze chronione.

Cennik dostaw:

- do paczkomatów InPost w cenie 16.50 zł brutto,

          inpost 600x380.jpg

- pod wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD przy przedpłacie na konto - 22.00 zł brutto, za pobraniem 29.00 zł brutto,

        dpd%20600x380.jpg

- produkty można odebrać bezpłatnie w siedzibie firmy.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

IPHONE 12 PRO - NAPRAWA FACE ID PROBLEM Z APARATEM TRUEDEPTH

IPHONE 12 PRO - NAPRAWA FACE ID PROBLEM Z APARATEM TRUEDEPTH

Naprawa Face ID - problem z modułem Dot Projector w Apple iPhone 12 pro.

Napisz swoją opinię
11 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku