Wszystkie bestsellery
  • Banner

NAPRAWA / AKTYWACJA TRUE TONE W IPHONE 8 / IPHONE 8 PLUS / IPHONE SE 2020

Usługa serwisowa

Przywrócenie funkcji True Tone w Apple iPhone.

75,00 zł
Brutto Czas naprawy od 45 do 60 minut
Ilość
Dostępne

help_outlineZapytaj o produkt
NAPRAWA / AKTYWACJA TRUE TONE W IPHONE 8 / IPHONE 8 PLUS / IPHONE SE 2020

NAPRAWA / AKTYWACJA TRUE TONE W IPHONE 8 / IPHONE 8 PLUS / IPHONE SE 2020

Przywrócenie funkcji True Tone w Apple iPhone.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

 

Darmowa i szybka dostawa już od 250zł

  Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z regulaminem sklepu.

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy dokonali zakupu lub użyli konkretny produkt.

Opis

Aktywacja funkcji True Tone w urządzeniach Apple:

  • iPhone 8
  • iPhone 8 Plus
  • iPhone SE 2020 (2 generacji)

Jest to funkcja występująca tylko w nowszych urządzeniach marki Apple polegająca na dopasowywaniu temperatury kolorów na wyświetlaczu do oświetlenia otoczenia.

Uwaga, do aktywacji w modelach iPhone 8 / 8 PLUS nie jest nam potrzebny fabrycznie zamontowany wyświetlacz (kod uzyskamy z urządzenia), natomiast w modelu SE 2020 (2 generacji) do aktywacji potrzebny jest fabrycznie zamontowany wyświetlacz (może byś zniszczony, taśmy z lcd muszą być nieuszkodzone), gdyż kod można odczytać z fabrycznie zamontowanego wyświetlacza, lub w przypadku braku takiego wyświetlacza model SE 2020 musi być wyzerowany (bez danych) to kod uzyskamy z urządzenia. Niezbędne jest, aby w urządzeniu znajdowały się fabryczne nigdy nie wymienione elementy: taśma głośnika z czujnikiem światła i czujnikiem zbliżeniowym (jeśli taśma jest uszkodzona to możemy wykonać dodatkowo płatną usługę przelutowania tych czujników), kamera przednia i tylna. Elementy te muszą być sprawne.

W modelach iPhone 8 / 8 Plus / SE 2020 aktywacja jest możliwa tylko w oryginalnych wyświetlaczach, zamienniki w większości przypadków mają zablokowane układy i jest nie możliwe ich zaprogramowanie. Wyświetlacz nie musi być nowy, może być refabrykowany lub zdemontowany z innego urządzenia.

Jeśli w Państwa Iphone funkcja True Tone została już dezaktywowana ponieważ został już wymieniony wyświetlacz przez serwis świadczący usługi na niskim poziomie, samodzielnie lub zakupili Państwo urządzenie z rynku wtórnego i brak tej funkcji to zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty.

Wymiana wyświetlacza bez odpowiednich urządzeń spowoduje że funkcja True Tone zostanie dezaktywowana i nie ma znaczenia czy oryginalny wyświetlacz został wymieniony na zamiennik czy oryginalny z innego urządzenia jeśli układ będzie inny niż ten z fabrycznie zainstalowanego wyświetlacza(zabezpieczenie Apple przed nieautoryzowanymi naprawami). Telefon nie będzie już reagował na zmianę otoczenia i do niego dostosowywał automatycznie kolorów. Można zaobserwować iż ekran dotykowy jest zbyt wrażliwy lub nie reaguje na dotyk zgodnie z oczekiwaniami, a kolory znacznie "odbiegają od normy".

Funkcję można włączyć lub wyłączyć samodzielnie wedle upodobań, o ile nie została dezaktywowana. Można to sprawdzić uruchamiając Centrum Sterowania i dociskając klawisz od regulacji poziomu jasności lub wchodząc w Ustawienia > Ekran i jasność > True Tone.

Aktywację przeprowadzimy gratis przy skorzystaniu z usługi wymiany LCD w naszym serwisie.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy osobiście

Nie ma potrzeby składania zamówienia przy odbiorze osobistym. Wykonujemy wiele napraw „od ręki”. Duże doświadczenie w prowadzeniu serwisu, pozwala nam na zaoferowanie korzystnych terminów realizacji oraz atrakcyjnych cen usług serwisowych. Usługę możemy wykonać na poczekaniu po uprzednim umówieniu się. Zapraszamy do naszego sklepu.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy wysyłkowo

- złóż zamówienie,

- wybierz sposób dostawy(w jaki sposób mamy odesłać urządzenie po naprawie),

- wybierz sposób zapłaty - opłać zamówienie lub zapłać przy odbiorze,

- wyślij nam swoje urządzenie dowolnym przewoźnikiem na adres podany tutaj. Istnieje możliwość wysyłki do paczkomatu. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu urządzenia aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Niejednokrotnie otrzymujemy telefony wysłane w samej kopercie. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy.

Po otrzymaniu urządzenia przez nasz serwis otrzymają Państwo drogą mailową powiadomienia o kolejnych etapach naprawy. Czas realizacji usługi podany jest w opisie. 80% napraw wykonujemy w przeciągu 24 godzin od otrzymania urządzenia. W przypadku skomplikowanych napraw czas ten z reguły nie przekracza 3 dni roboczych. 

Jeśli to możliwe prosimy o wyłączenie blokady ekranu (kodu pin, wzoru, hasła), jeżeli to nie możliwe to prosimy o podanie kodu na kartce wraz z urządzeniem wysłanym do naprawy. Jest to niezbędne do przeprowadzenia aktywacji True Tone. Jeśli nie posiadamy kodu odblokowania (urządzenie może być wyzerowane) usługa jest niemożliwa do wykonania.

Nie ingerujemy w oprogramowanie telefonu i żadne dane nie zostaną przez Państwa utracone.

W przesyłce nie wymagamy żadnych dokumentów potwierdzających zakup, jedynie numer telefonu kontaktowego wraz z numerem zamówienia.

Przesyłkę wysyłamy niezwłocznie po naprawie uszkodzonego telefonu.

Niejednokrotnie otrzymujemy urządzenie gdzie była już podjęta próba naprawy przez inny serwis, sąsiada czy samodzielnie. Urządzenia mają dodatkowo uszkodzenia mechaniczne płyt głównych, zerwane taśmy, uszkodzone baterie itp. w tym przypadku zastrzegamy sobie prawo odmowy naprawy w cenie podanej na stronie. To samo dotyczy urządzeń które miały kontakt z cieczą/po zalaniu.

Gwarancja usługi serwisowej

Gwarantujemy sprawne działanie smartfona przez okres sześciu miesięcy z wyłączeniem urządzeń po kontakcie z cieczą wtedy okres gwarancji wynosi 14 dni.

Warunki gwarancji zostały określone w Regulaminie sklepu.

Przypominamy jednocześnie, że naprawione urządzenie mimo zastosowania niezbędnych komponentów / uszczelek oraz zgodnie ze sztuką nie będzie wodoodporne. Naprawa w naszym serwisie wiąże się z utratą wodoodporności na urządzenie udzielone przez producenta.

ZDJĘCIE PODGLĄDOWE - głównym celem umieszczenia tego typu zdjęcia jest zobrazowanie Państwu samego produktu, jego cech fizycznych, czy też formy opakowania. Staramy się w możliwie najwierniejszy sposób oddać te parametry na fotografiach, niejednokrotnie prezentując przedmiot w kilku ujęciach. Pomimo tych starań istnieje jednak możliwość, że zdjęcia artykułów lub urządzeń mogą różnić się od ich fizycznych odpowiedników. Przede wszystkim niezgodności barw mogą wynikać z błędnej, bądź różnej od naszej kalibracji wyświetlacza, czy też od oświetlenia w jakim dokonuje się porównania produktów. Zarówno te jak i inne różnice mogą również być spowodowane rotacją towarów i ciągłymi pracami przy aktualizacji danych w sklepie. Zdjęcie przedstawia oferowany produkt jednak mogący mieć zastosowanie do innego modelu telefonu niż wynika to z tytułu nazwy produktu, opisu lub posiadać inne oznaczenia nadrukowane na produkcie.

Szczegóły produktu
Usługa serwisowa

Opis

Gwarancja
6 miesięcy

Paczki są wysyłane zazwyczaj w ciągu tego samego dnia w dni robocze od poniedziałku do piątku, dla zamówień złożonych do godziny:

- 13:00 i wysyłane za pośrednictwem firmy DPD,

- 16:30 i wysyłane za pośrednictwem firmy Inpost paczkomaty.

Jeśli w opisie obok zdjęcia produktu podajemy informację "Produkt na zamówienie", a produkt został zamówiony do godziny 14:30 wysyłka nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu produktu na magazynie głównym. W 90% przypadków jest to następnego dnia roboczego. Informacje takie podajemy tylko w sytuacjach gdy produkt ma bardzo małe zainteresowanie w naszym sklepie, a jest dostępny "od ręki" u naszych dostawców. Jeśli zamawiają Państwo produkt wraz z usługą wymiany / naprawą to produkt zazwyczaj mamy szybciej na magazynie niż otrzymamy urządzenie od Państwa.

Jeśli produktu obecnie nie posiadamy na stanie, a oczekujemy na dostawę to datę jego dostępności podajemy w zakładce "Szczegóły produktu".

Bez względu na to, jaką wysyłkę Państwo wybiorą, udostępnimy link do śledzenia przesyłki online.

Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i pakowania, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, natomiast opłaty transportowe różnią się w zależności od wyboru dostawcy paczki. Radzimy grupować przedmioty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych oddzielnie, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich.

Dokładamy wszelkich starań, aby chronić delikatne przedmioty. Pudełka są odpowiednio duże, a Państwa zakupione przedmioty są dobrze chronione.

Cennik dostaw:

- do paczkomatów InPost w cenie 16.50 zł brutto,

          inpost 600x380.jpg

- pod wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD przy przedpłacie na konto - 22.00 zł brutto, za pobraniem 29.00 zł brutto,

        dpd%20600x380.jpg

- produkty można odebrać bezpłatnie w siedzibie firmy.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
5 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku