Wszystkie bestsellery
  • Banner

XIAOMI MI NOTE 10 (M1910F4G) - NAPRAWA PŁYTY GŁÓWNEJ - REBALLING PROCESORA

Usługa serwisowa
Ocena 

Naprawa płyty głównej w smartfonach Xiaomi - Mi Note 10 wyłączył się samoczynnie i nie włącza się - reballing procesora Qualcomm SM7150 Snapdragon 730G.

738,00 zł
Brutto Czas naprawy 3 do 5 dni roboczych
Ilość
Dostępne

help_outlineZapytaj o produkt
XIAOMI MI NOTE 10 (M1910F4G) - NAPRAWA PŁYTY GŁÓWNEJ - REBALLING PROCESORA

XIAOMI MI NOTE 10 (M1910F4G) - NAPRAWA PŁYTY GŁÓWNEJ - REBALLING PROCESORA

Naprawa płyty głównej w smartfonach Xiaomi - Mi Note 10 wyłączył się samoczynnie i nie włącza się - reballing procesora Qualcomm SM7150 Snapdragon 730G.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

 

Darmowa i szybka dostawa już od 250zł

  Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z regulaminem sklepu.

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy dokonali zakupu lub użyli konkretny produkt.

Opis

Naprawa płyty głównej w telefonie marki Xiaomi Mi Note 10 (nr modelu M1910F4G) - reballing procesora Qualcomm SM7150 Snapdragon 730G.

Objawy usterki: Mi Note 10 wyłączył się samoczynnie i nie włącza się. Xiaomi nie ładuje się lub ładuje się bardzo słabym prądem o natęźeniu 0.1A. Reballing procesora wykonany jest w celu odzyskania danych. Jeśli w telefonie nie ma ważnych danych do odzyskania to próba go uruchomienia ze względu na wysokie koszty naprawy nie ma sensu (proponujemy w tym przypadku wymianę płyty głównej).

Co to jest reballing procesora Qualcomm SM7150 Snapdragon 730G w Xiaomi Mi Note 10? To jest operacja wylutowania procesora i wlutowania go ponownie. Reballing stosuje się w przypadku przerwania połączeń lutowanych między płytą główną, a procesorem.

Cena obejmuje:

  • demontaż procesora Qualcomm SM7150 Snapdragon 730G z płyty głównej,
  • usunięcie starego spoiwa z procesora i z płyty głównej,
  • naniesienie na procesor nowych kulek cynowych,
  • ponowny montaż procesora Qualcomm SM7150 Snapdragon 730G.

W trakcie wykonania usługi nie ingerujemy w oprogramowanie w telefonie (zlecona usługa nie spowoduje utraty danych).

Naprawy na płytach głównych nie są powtarzalne, wycena i oferta cenowa naprawy jest przedstawiana dopiero po otrzymaniu urządzenia. Prosimy nie dokonywać zakupu napraw płyt głównych przed wysyłką / dostarczeniem uszkodzonego urządzenia tylko o skorzystanie z darmowej diagnozy. Ceny napraw są ustalane indywidualnie dla każdego otrzymanego urządzenia w zależności od trudności wykonania usługi / stopnia uszkodzenia.

Powierz nam swoje urządzenie a my zajmiemy się resztą!

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy osobiście

Nie ma potrzeby składania zamówienia przy odbiorze osobistym. Wykonujemy wiele napraw „od ręki”. Duże doświadczenie w prowadzeniu serwisu, pozwala nam na zaoferowanie korzystnych terminów realizacji oraz atrakcyjnych cen usług serwisowych. Usługa nie jest możliwa do wykonania na poczekaniu. Zapraszamy do naszego sklepu.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy wysyłkowo

- złóż zamówienie,

- wybierz sposób dostawy(w jaki sposób mamy odesłać urządzenie po naprawie),

- wybierz sposób zapłaty - opłać zamówienie lub zapłać przy odbiorze,

- wyślij nam swoje urządzenie dowolnym przewoźnikiem na adres podany tutaj. Istnieje możliwość wysyłki do paczkomatu. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu urządzenia aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Niejednokrotnie otrzymujemy telefony wysłane w samej kopercie. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy.

Po otrzymaniu urządzenia przez nasz serwis otrzymają Państwo drogą mailową powiadomienia o kolejnych etapach naprawy. 80% napraw wykonujemy w przeciągu 24 godzin od otrzymania urządzenia. W przypadku skomplikowanych napraw czas ten z reguły nie przekracza 3 dni roboczych.

Jeśli to możliwe prosimy o wyłączenie blokady ekranu (kodu pin, wzoru, hasła), jeżeli to nie możliwe to prosimy o podanie kodu na kartce wraz z urządzeniem wysłanym do naprawy. Nie jest to wymagane jeśli wymieniamy np. baterię. Natomiast jeśli naprawiamy urządzenie po upadku, rozbite, krzywe, po kontakcie z cieczą itp. jest to niezbędne do przeprowadzenia testów urządzenia, sprawdzenia poprawności działania po naprawie. Jeśli nie posiadamy kodu odblokowania a po naprawie zostanie wykryta ukryta wada urządzenia, której nie można było wykryć na zabezpieczonym telefonie - usterka/wada zostanie wykonana/usunięta na Państwa koszt.

Nie ingerujemy w oprogramowanie telefonu i żadne dane nie zostaną przez Państwa utracone.

W przesyłce nie wymagamy żadnych dokumentów potwierdzających zakup, jedynie numer telefonu kontaktowego wraz z numerem zamówienia.

Przesyłkę wysyłamy niezwłocznie po naprawie uszkodzonego telefonu.

Niejednokrotnie otrzymujemy urządzenie gdzie była już podjęta próba naprawy przez inny serwis, sąsiada czy samodzielnie. Urządzenia mają dodatkowo uszkodzenia mechaniczne płyt głównych, zerwane taśmy, uszkodzone baterie itp. w tym przypadku zastrzegamy sobie prawo odmowy naprawy w cenie podanej na stronie. To samo dotyczy urządzeń które miały kontakt z cieczą/po zalaniu.

Gwarancja usługi serwisowej

Naprawa bez gwarancji. Usługa wykonana jest dla odzyskania danych - nie do dalszego użytkowania. 

Warunki gwarancji zostały określone w Regulaminie sklepu.

Przypominamy jednocześnie, że naprawione urządzenie mimo zastosowania niezbędnych komponentów / uszczelek oraz zgodnie ze sztuką nie będzie wodoodporne. Naprawa w naszym serwisie wiąże się z utratą wodoodporności na urządzenie udzielone przez producenta.

ZDJĘCIE PODGLĄDOWE - głównym celem umieszczenia tego typu zdjęcia jest zobrazowanie Państwu samego produktu, jego cech fizycznych, czy też formy opakowania. Staramy się w możliwie najwierniejszy sposób oddać te parametry na fotografiach, niejednokrotnie prezentując przedmiot w kilku ujęciach. Pomimo tych starań istnieje jednak możliwość, że zdjęcia artykułów lub urządzeń mogą różnić się od ich fizycznych odpowiedników. Przede wszystkim niezgodności barw mogą wynikać z błędnej, bądź różnej od naszej kalibracji wyświetlacza, czy też od oświetlenia w jakim dokonuje się porównania produktów. Zarówno te jak i inne różnice mogą również być spowodowane rotacją towarów i ciągłymi pracami przy aktualizacji danych w sklepie. Zdjęcie przedstawia oferowany produkt jednak mogący mieć zastosowanie do innego modelu telefonu niż wynika to z tytułu nazwy produktu lub opisu.

Szczegóły produktu
Usługa serwisowa

Opis

Sposób dostawy
Odbiór osobisty
Wysyłka kurierem lub do paczkomatu
Gwarancja
Brak (naprawa dla odzyskana danych)

Paczki są wysyłane zazwyczaj w ciągu tego samego dnia w dni robocze od poniedziałku do piątku, dla zamówień złożonych do godziny:

- 13:00 i wysyłane za pośrednictwem firmy DPD,

- 16:30 i wysyłane za pośrednictwem firmy Inpost paczkomaty.

Jeśli w opisie obok zdjęcia produktu podajemy informację "Produkt na zamówienie", a produkt został zamówiony do godziny 14:30 wysyłka nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu produktu na magazynie głównym. W 90% przypadków jest to następnego dnia roboczego. Informacje takie podajemy tylko w sytuacjach gdy produkt ma bardzo małe zainteresowanie w naszym sklepie, a jest dostępny "od ręki" u naszych dostawców. Jeśli zamawiają Państwo produkt wraz z usługą wymiany / naprawą to produkt zazwyczaj mamy szybciej na magazynie niż otrzymamy urządzenie od Państwa.

Jeśli produktu obecnie nie posiadamy na stanie, a oczekujemy na dostawę to datę jego dostępności podajemy w zakładce "Szczegóły produktu".

Bez względu na to, jaką wysyłkę Państwo wybiorą, udostępnimy link do śledzenia przesyłki online.

Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i pakowania, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, natomiast opłaty transportowe różnią się w zależności od wyboru dostawcy paczki. Radzimy grupować przedmioty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych oddzielnie, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich.

Dokładamy wszelkich starań, aby chronić delikatne przedmioty. Pudełka są odpowiednio duże, a Państwa zakupione przedmioty są dobrze chronione.

Cennik dostaw:

- do paczkomatów InPost w cenie 16.50 zł brutto,

          inpost 600x380.jpg

- pod wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD przy przedpłacie na konto - 22.00 zł brutto, za pobraniem 29.00 zł brutto,

        dpd%20600x380.jpg

- produkty można odebrać bezpłatnie w siedzibie firmy.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

XIAOMI MI NOTE 10 (M1910F4G) - NAPRAWA PŁYTY GŁÓWNEJ - REBALLING PROCESORA

XIAOMI MI NOTE 10 (M1910F4G) - NAPRAWA PŁYTY GŁÓWNEJ - REBALLING PROCESORA

Naprawa płyty głównej w smartfonach Xiaomi - Mi Note 10 wyłączył się samoczynnie i nie włącza się - reballing procesora Qualcomm SM7150 Snapdragon 730G.

Napisz swoją opinię
27 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku