Wszystkie bestsellery
  • Banner

  • Obecnie brak na stanie

XIAOMI MI 10T LITE 5G - NAPRAWA PŁYTY GŁÓWNEJ

Usługa serwisowa

Naprawa płyty głównej w smartfonach Xiaomi.

260,00 zł
Brutto
Ilość
Obecnie brak na stanie

help_outlineZapytaj o produkt
XIAOMI MI 10T LITE 5G - NAPRAWA PŁYTY GŁÓWNEJ

XIAOMI MI 10T LITE 5G - NAPRAWA PŁYTY GŁÓWNEJ

Naprawa płyty głównej w smartfonach Xiaomi.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

 

Darmowa i szybka dostawa już od 250zł

  Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z regulaminem sklepu.

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy dokonali zakupu lub użyli konkretny produkt.

Opis

Naprawa płyty głównej w telefonie marki Xiaomi Mi 10T Lite 5G (oznaczenie modelu M2007J17G) - wymiana układu IC. Objawy usterki: Xiaomi wyłączył się samoczynnie, podczas ładowania lub jest po upadku i nie włącza się. Oferta nie dotyczy reballingu procesora.

Cena obejmuje wszystkie niezbędne części oraz robociznę.

Usługa zostaje wykonana na oryginalnych komponentach.

W trakcie wykonania usługi nie ingerujemy w oprogramowanie w telefonie (zlecona usługa nie spowoduje utraty danych).

Naprawy na płytach głównych nie są powtarzalne, wycena i oferta cenowa naprawy jest przedstawiana dopiero po otrzymaniu urządzenia. Prosimy nie dokonywać zakupu napraw płyt głównych przed wysyłką / dostarczeniem uszkodzonego urządzenia tylko o skorzystanie z darmowej diagnozy. Ceny napraw są ustalane indywidualnie dla każdego otrzymanego urządzenia w zależności od trudności wykonania usługi / stopnia uszkodzenia.

Powierz nam swoje urządzenie a my zajmiemy się resztą!

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy osobiście

Nie ma potrzeby składania zamówienia przy odbiorze osobistym. Wykonujemy wiele napraw „od ręki”. Duże doświadczenie w prowadzeniu serwisu, pozwala nam na zaoferowanie korzystnych terminów realizacji oraz atrakcyjnych cen usług serwisowych. Usługa nie jest możliwa do wykonania na poczekaniu. Zapraszamy do naszego sklepu.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy wysyłkowo

- złóż zamówienie,

- wybierz sposób dostawy(w jaki sposób mamy odesłać urządzenie po naprawie),

- wybierz sposób zapłaty - opłać zamówienie lub zapłać przy odbiorze,

- wyślij nam swoje urządzenie dowolnym przewoźnikiem na adres podany tutaj. Istnieje możliwość wysyłki do paczkomatu. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu urządzenia aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Niejednokrotnie otrzymujemy telefony wysłane w samej kopercie. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy.

Po otrzymaniu urządzenia przez nasz serwis otrzymają Państwo drogą mailową powiadomienia o kolejnych etapach naprawy. 80% napraw wykonujemy w przeciągu 24 godzin od otrzymania urządzenia. W przypadku skomplikowanych napraw czas ten z reguły nie przekracza 3 dni roboczych.

Jeśli to możliwe prosimy o wyłączenie blokady ekranu (kodu pin, wzoru, hasła), jeżeli to nie możliwe to prosimy o podanie kodu na kartce wraz z urządzeniem wysłanym do naprawy. Nie jest to wymagane jeśli wymieniamy np. baterię. Natomiast jeśli naprawiamy urządzenie po upadku, rozbite, krzywe, po kontakcie z cieczą itp. jest to niezbędne do przeprowadzenia testów urządzenia, sprawdzenia poprawności działania po naprawie. Jeśli nie posiadamy kodu odblokowania a po naprawie zostanie wykryta ukryta wada urządzenia, której nie można było wykryć na zabezpieczonym telefonie - usterka/wada zostanie wykonana/usunięta na Państwa koszt.

Nie ingerujemy w oprogramowanie telefonu i żadne dane nie zostaną przez Państwa utracone.

W przesyłce nie wymagamy żadnych dokumentów potwierdzających zakup, jedynie numer telefonu kontaktowego wraz z numerem zamówienia.

Przesyłkę wysyłamy niezwłocznie po naprawie uszkodzonego telefonu.

Niejednokrotnie otrzymujemy urządzenie gdzie była już podjęta próba naprawy przez inny serwis, sąsiada czy samodzielnie. Urządzenia mają dodatkowo uszkodzenia mechaniczne płyt głównych, zerwane taśmy, uszkodzone baterie itp. w tym przypadku zastrzegamy sobie prawo odmowy naprawy w cenie podanej na stronie. To samo dotyczy urządzeń które miały kontakt z cieczą/po zalaniu.

Gwarancja usługi serwisowej

Gwarantujemy sprawne działanie smartfona przez okres jednego miesiąca z wyłączeniem urządzeń po kontakcie z cieczą wtedy okres gwarancji wynosi 14 dni.

Warunki gwarancji zostały określone w Regulaminie sklepu.

Przypominamy jednocześnie, że naprawione urządzenie mimo zastosowania niezbędnych komponentów / uszczelek oraz zgodnie ze sztuką nie będzie wodoodporne. Naprawa w naszym serwisie wiąże się z utratą wodoodporności na urządzenie udzielone przez producenta.

ZDJĘCIE PODGLĄDOWE - głównym celem umieszczenia tego typu zdjęcia jest zobrazowanie Państwu samego produktu, jego cech fizycznych, czy też formy opakowania. Staramy się w możliwie najwierniejszy sposób oddać te parametry na fotografiach, niejednokrotnie prezentując przedmiot w kilku ujęciach. Pomimo tych starań istnieje jednak możliwość, że zdjęcia artykułów lub urządzeń mogą różnić się od ich fizycznych odpowiedników. Przede wszystkim niezgodności barw mogą wynikać z błędnej, bądź różnej od naszej kalibracji wyświetlacza, czy też od oświetlenia w jakim dokonuje się porównania produktów. Zarówno te jak i inne różnice mogą również być spowodowane rotacją towarów i ciągłymi pracami przy aktualizacji danych w sklepie. Zdjęcie przedstawia oferowany produkt jednak mogący mieć zastosowanie do innego modelu telefonu niż wynika to z tytułu nazwy produktu lub opisu.

Szczegóły produktu
Usługa serwisowa

Opis

Gwarancja
1 miesiąc

Paczki są wysyłane zazwyczaj w ciągu tego samego dnia w dni robocze od poniedziałku do piątku, dla zamówień złożonych do godziny:

- 13:00 i wysyłane za pośrednictwem firmy DPD,

- 16:30 i wysyłane za pośrednictwem firmy Inpost paczkomaty.

Jeśli w opisie obok zdjęcia produktu podajemy informację "Produkt na zamówienie", a produkt został zamówiony do godziny 14:30 wysyłka nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu produktu na magazynie głównym. W 90% przypadków jest to następnego dnia roboczego. Informacje takie podajemy tylko w sytuacjach gdy produkt ma bardzo małe zainteresowanie w naszym sklepie, a jest dostępny "od ręki" u naszych dostawców. Jeśli zamawiają Państwo produkt wraz z usługą wymiany / naprawą to produkt zazwyczaj mamy szybciej na magazynie niż otrzymamy urządzenie od Państwa.

Jeśli produktu obecnie nie posiadamy na stanie, a oczekujemy na dostawę to datę jego dostępności podajemy w zakładce "Szczegóły produktu".

Bez względu na to, jaką wysyłkę Państwo wybiorą, udostępnimy link do śledzenia przesyłki online.

Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i pakowania, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, natomiast opłaty transportowe różnią się w zależności od wyboru dostawcy paczki. Radzimy grupować przedmioty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych oddzielnie, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich.

Dokładamy wszelkich starań, aby chronić delikatne przedmioty. Pudełka są odpowiednio duże, a Państwa zakupione przedmioty są dobrze chronione.

Cennik dostaw:

- do paczkomatów InPost w cenie 12.99 zł brutto,

          inpost 600x380.jpg

- pod wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD przy przedpłacie na konto - 16.50 zł brutto, za pobraniem 24.00 zł brutto,

        dpd%20600x380.jpg

- produkty można odebrać bezpłatnie w siedzibie firmy.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
18 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku