Wszystkie bestsellery
  • Banner

USUNIĘCIE WZORU BLOKADY / KODU PIN W SAMSUNGU GALAXY - SERIA NOTE SM-NXXX

Usługa serwisowa

Usługa odblokowania urządzenia / usunięcie wzoru blokady / kodu pin w Samsungu.

Modele Samsung Galaxy z linii Note np.: Note 10, Note 10 Lite, Note 20, Note 20 ultra itd

100,00 zł
Brutto Realizacja zamówienia 1 - 24 godzin w dni robocze
Ilość
Dostępne

help_outlineZapytaj o produkt
USUNIĘCIE WZORU BLOKADY / KODU PIN W SAMSUNGU GALAXY - SERIA NOTE SM-NXXX

USUNIĘCIE WZORU BLOKADY / KODU PIN W SAMSUNGU GALAXY - SERIA NOTE SM-NXXX

Usługa odblokowania urządzenia / usunięcie wzoru blokady / kodu pin w Samsungu.

Modele Samsung Galaxy z linii Note np.: Note 10, Note 10 Lite, Note 20, Note 20 ultra itd

Akceptuję zasady polityki prywatności  

 

Darmowa i szybka dostawa już od 250zł

  Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z regulaminem sklepu.

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy dokonali zakupu lub użyli konkretny produkt.

Opis

Odblokowanie urządzenia / usunięcie wzoru blokady / kodu pin / wyzerowanie do ustawień fabrycznych telefonu / smartfona Samsung Galaxy z serii Note SM-NXXX. Usługa dotyczy wszystkich dostępnych modeli z linii Note np.: Note 8, Note 9, Note 10, Note 10 Lite, Note 20, Note 20 ultra itd. bez względu na wersję systemu Android.

Smartfon / telefon Samsung posiada blokadę na ekranie, aby chronić nasze dane. Dobrze zabezpieczony telefon poprosi o podanie wzoru lub kodu odblokowującego. Zdarza się, że zapomnimy kodu blokady naszego Samsunga, a czytnik linii papilarnych nie działa. Jeśli na zablokowanym urządzeniu nie są Państwo zalogowani na koncie Samsung lub nie znacie danych logowania do konta, to niestety wiąże się to w większości przypadków z wyzerowaniem telefonu do ustawień fabrycznych i utratą danych w nim zapisanych (zdjęć, kontaktów, danych aplikacji). 

Jeśli dane z Państwa Samsunga mogą ulec utracie, a nie potrafią Państwo wykonać twardego resetu i przywrócić telefon / smartfon do ustawień fabrycznych to zapraszamy do skorzystania z naszego serwisu.

Zlecona usługa spowoduje utratę wszystkich danych w telefonie / smartfonie.

Powierz nam swoje urządzenie a my zajmiemy się resztą!

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy osobiście

Nie ma potrzeby składania zamówienia przy odbiorze osobistym. Wykonujemy wiele napraw „od ręki”. Duże doświadczenie w prowadzeniu serwisu, pozwala nam na zaoferowanie korzystnych terminów realizacji oraz atrakcyjnych cen usług serwisowych. Usługa nie jest możliwa do wykonania na poczekaniu. Zapraszamy do naszego sklepu.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy wysyłkowo

- złóż zamówienie,

- wybierz sposób dostawy(w jaki sposób mamy odesłać urządzenie po naprawie),

- wybierz sposób zapłaty - opłać zamówienie lub zapłać przy odbiorze,

- wyślij nam swoje urządzenie dowolnym przewoźnikiem na adres podany tutaj. Istnieje możliwość wysyłki do paczkomatu. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu urządzenia aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Niejednokrotnie otrzymujemy telefony wysłane w samej kopercie. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy.

Po otrzymaniu urządzenia przez nasz serwis otrzymają Państwo drogą mailową powiadomienia o kolejnych etapach naprawy. 80% napraw wykonujemy w przeciągu 24 godzin od otrzymania urządzenia. W przypadku skomplikowanych napraw czas ten z reguły nie przekracza 3 dni roboczych.

W przesyłce nie wymagamy żadnych dokumentów potwierdzających zakup, jedynie numer telefonu kontaktowego wraz z numerem zamówienia.

Przesyłkę wysyłamy niezwłocznie po odblokowaniu telefonu.

Gwarancja usługi serwisowej

Warunki gwarancji zostały określone w Regulaminie sklepu.

Przypominamy jednocześnie, że naprawione urządzenie mimo zastosowania niezbędnych komponentów / uszczelek oraz zgodnie ze sztuką nie będzie wodoodporne. Naprawa w naszym serwisie wiąże się z utratą wodoodporności na urządzenie udzielone przez producenta.

ZDJĘCIE PODGLĄDOWE - głównym celem umieszczenia tego typu zdjęcia jest zobrazowanie Państwu samego produktu, jego cech fizycznych, czy też formy opakowania. Staramy się w możliwie najwierniejszy sposób oddać te parametry na fotografiach, niejednokrotnie prezentując przedmiot w kilku ujęciach. Pomimo tych starań istnieje jednak możliwość, że zdjęcia artykułów lub urządzeń mogą różnić się od ich fizycznych odpowiedników. Przede wszystkim niezgodności barw mogą wynikać z błędnej, bądź różnej od naszej kalibracji wyświetlacza, czy też od oświetlenia w jakim dokonuje się porównania produktów. Zarówno te jak i inne różnice mogą również być spowodowane rotacją towarów i ciągłymi pracami przy aktualizacji danych w sklepie. Zdjęcie przedstawia oferowany produkt jednak mogący mieć zastosowanie do innego modelu telefonu niż wynika to z tytułu nazwy produktu lub opisu.

Szczegóły produktu
Usługa serwisowa

Opis

Sposób dostawy
Odbiór osobisty
Wysyłka kurierem lub do paczkomatu

Paczki są wysyłane zazwyczaj w ciągu tego samego dnia w dni robocze od poniedziałku do piątku, dla zamówień złożonych do godziny:

- 13:00 i wysyłane za pośrednictwem firmy DPD,

- 16:30 i wysyłane za pośrednictwem firmy Inpost paczkomaty.

Jeśli w opisie obok zdjęcia produktu podajemy informację "Produkt na zamówienie", a produkt został zamówiony do godziny 14:30 wysyłka nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu produktu na magazynie głównym. W 90% przypadków jest to następnego dnia roboczego. Informacje takie podajemy tylko w sytuacjach gdy produkt ma bardzo małe zainteresowanie w naszym sklepie, a jest dostępny "od ręki" u naszych dostawców. Jeśli zamawiają Państwo produkt wraz z usługą wymiany / naprawą to produkt zazwyczaj mamy szybciej na magazynie niż otrzymamy urządzenie od Państwa.

Jeśli produktu obecnie nie posiadamy na stanie, a oczekujemy na dostawę to datę jego dostępności podajemy w zakładce "Szczegóły produktu".

Bez względu na to, jaką wysyłkę Państwo wybiorą, udostępnimy link do śledzenia przesyłki online.

Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i pakowania, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, natomiast opłaty transportowe różnią się w zależności od wyboru dostawcy paczki. Radzimy grupować przedmioty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych oddzielnie, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich.

Dokładamy wszelkich starań, aby chronić delikatne przedmioty. Pudełka są odpowiednio duże, a Państwa zakupione przedmioty są dobrze chronione.

Cennik dostaw:

- do paczkomatów InPost w cenie 16.50 zł brutto,

          inpost 600x380.jpg

- pod wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD przy przedpłacie na konto - 22.00 zł brutto, za pobraniem 29.00 zł brutto,

        dpd%20600x380.jpg

- produkty można odebrać bezpłatnie w siedzibie firmy.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
7 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku