Wszystkie bestsellery
  • Banner

WYMIANA BATERII W IPHONE 12 PRO MAX - Z WYMIANĄ PŁYTKI STEROWNIKA BMS

Usługa serwisowa

Montaż baterii w iPhone 12 Pro Max z przełożeniem płytki sterownika (brak komunikatu o wymienionej baterii w ustawieniach urządzenia, informacje o stanie baterii - kondycji są dostępne).

355,00 zł
Brutto Czas wymiany 3 - 5 godzin
Ilość
Dostępne

help_outlineZapytaj o produkt
WYMIANA BATERII W IPHONE 12 PRO MAX - Z WYMIANĄ PŁYTKI STEROWNIKA BMS

WYMIANA BATERII W IPHONE 12 PRO MAX - Z WYMIANĄ PŁYTKI STEROWNIKA BMS

Montaż baterii w iPhone 12 Pro Max z przełożeniem płytki sterownika (brak komunikatu o wymienionej baterii w ustawieniach urządzenia, informacje o stanie baterii - kondycji są dostępne).

Akceptuję zasady polityki prywatności  

 

Darmowa i szybka dostawa już od 250zł

  Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z regulaminem sklepu.

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy dokonali zakupu lub użyli konkretny produkt.

Opis

Wymiana / montaż baterii w naszym serwisie w urządzeniu Apple iPhone 12 Pro Max.

Cena zawiera niezbędne wklejki / uszczelki / taśmę do programowania sterownika BMS oraz robociznę tj. rozebranie urządzenia, wymianę ogniwa baterii z zachowaniem oryginalnego sterownika BMS (Battery Management System), poskładanie urządzenia, wykonanie niezbędnych testów potwierdzających sprawność urządzenia po wymianie.

Cena nie obejmuje baterii, którą można dokupić w naszym sklepie lub dostarczyć we własnym zakresie.

Montaż nie wymaga zmiany oprogramowania w telefonie (zlecona usługa nie spowoduje utraty danych).

Ważna informacja! W iphonach od modelu Xs wzwyż po wymianie baterii pojawi się powiadomienie "Nie można zweryfikować, czy ten iPhone ma oryginalną baterię Apple. Informacje o stanie baterii są niedostępne. Więcej informacji… " i będzie wyświetlana ta informacja na ekranie blokady przez pierwsze 4 dni używania urządzenia i przez 15 dni w aplikacji Ustawienia. A także nie będzie można uzyskać informacji o kondycji baterii a system iOS nie będzie mógł nią zarządzać. Jest to blokada programowa producenta przed wymianami baterii poza autoryzowanymi serwisami. Nasz serwis może wykonać usługę przełożenia samego ogniwa baterii do oryginalnej płytki sterownika. Co przez to uzyskamy? W urządzeniu nie pojawią się żadne komunikaty dotyczące przeprowadzonych napraw, zamontowania nieoryginalnych podzespołów, będzie można odczytać / sprawdzać kondycję oraz zarządzać wydajnością baterii. Użytkownik może też sprawdzać, czy jest włączona ta funkcja zarządzania (dynamicznie zmieniająca maksymalną wydajność w celu zapobiegania przypadkowemu wyłączeniu urządzenia), a także ją wyłączyć. Funkcja ta jest włączana tylko po nieoczekiwanym wyłączeniu urządzenia z baterią, która straciła zdolność do zapewniania maksymalnej mocy chwilowej. Funkcja ta ma na celu gwarantowanie, że bateria i system działają w odpowiedni sposób, a podzespoły urządzenia są chronione. Dotyczy to reagowania na bardzo wysokie i niskie temperatury, a także zarządzania napięciem wewnętrznym. Takie zarządzanie wydajnością jest konieczne w celu zachowania bezpieczeństwa i zapewnienia oczekiwanego działania urządzenia.

Przestrzegamy takie same procedury napraw co serwisy producenta, bateria zostanie prawidłowo zamontowana a telefon po naszej wymianie będzie w pełni funkcjonalny. Oferta skierowana tylko dla klientów:

  • posiadających fabrycznie zamontowaną oryginalną baterię,
  • bateria została wymieniona w autoryzowanym serwisie Apple,
  • bateria została wymieniona poza autoryzowanym serwisem ale posiadają Państwo fabrycznie zamontowaną oryginalną baterię.

Jeśli Państwa urządzenie nie spełnia powyższych warunków to zapraszamy do skorzystania z naszej oferty wymiany baterii bez przekładania sterownika. Jak to sprawdzić jeśli nie znamy historii posiadanego urządzenia? Wybierając w urządzeniu kolejno opcje Ustawienia > Bateria > Kondycja baterii - nie pojawi się % oznaczenie kondycji baterii oraz pojawi się powiadomienie "Nie można zweryfikować, czy ten iPhone ma oryginalną baterię Apple. Informacje o stanie baterii są niedostępne".

Kondycję baterii będzie można odczytać tylko podłączając ją do zewnętrznych urządzeń diagnostycznych. Jeśli baterię zamontował nasz serwis jest to usługa gratis.

Jeśli te komunikaty, brak informacji o kondycji baterii oraz brak możliwości zarządzania wydajnością baterii przez system iOS są dla Państwa ważne a nie posiadają Państwo urządzenia z fabryczną baterią(oryginalna bateria została już wymieniona a wymienionej baterii nie posiadają Państwo) to prosimy udać się na wymianą baterii do autoryzowanego serwisu Apple gdyż tylko te serwisy mają możliwość przeprogramowania urządzenia.

Oferowane baterie w naszym sklepie przed wprowadzeniem ich do sprzedaży przechodzą rygorystyczne testy w naszym serwisie dlatego jesteśmy w stanie zaproponować Państwu produkty sprawdzone, przetestowane, najwyższej jakości oraz pochodzące od naszych zaufanych dostawców.

Baterie iPhone'a ulegają zużyciu - z czasem tracą zdolność do pełnego naładowania. Akumulatory Apple mają 80% pojemności do 500 cykli ładowania, co w przypadku większości użytkowników trwa około 18-24 miesięcy. Gdy chemia baterii ulegnie pogorszeniu, może to również spowolnić działanie iPhone'a. Skorzystaj z naszego serwisu, aby wymienić baterię i przywrócić iPhone'a do pełnej wydajności.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy osobiście

Nie ma potrzeby składania zamówienia przy odbiorze osobistym. Wykonujemy wiele napraw „od ręki”. Duże doświadczenie w prowadzeniu serwisu, pozwala nam na zaoferowanie korzystnych terminów realizacji oraz atrakcyjnych cen usług serwisowych. Usługę możemy wykonać na poczekaniu po uprzednim umówieniu się. Zapraszamy do naszego sklepu.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy wysyłkowo

- złóż zamówienie,

- wybierz sposób dostawy(w jaki sposób mamy odesłać urządzenie po naprawie),

- wybierz sposób zapłaty - opłać zamówienie lub zapłać przy odbiorze,

- wyślij nam swoje urządzenie dowolnym przewoźnikiem na adres podany tutaj. Istnieje możliwość wysyłki do paczkomatu. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu urządzenia aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Niejednokrotnie otrzymujemy telefony wysłane w samej kopercie. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy.

Po otrzymaniu urządzenia przez nasz serwis otrzymają Państwo drogą mailową powiadomienia o kolejnych etapach naprawy. Czas realizacji usługi podany jest w opisie. 80% napraw wykonujemy w przeciągu 24 godzin od otrzymania urządzenia. W przypadku skomplikowanych napraw czas ten z reguły nie przekracza 3 dni roboczych. 

Jeśli to możliwe prosimy o wyłączenie blokady ekranu (kodu pin, wzoru, hasła), jeżeli to nie możliwe to prosimy o podanie kodu na kartce wraz z urządzeniem wysłanym do naprawy. Jest to niezbędne do przeprowadzenia wymiany baterii z przełożeniem oryginalnego sterownika. Jeśli nie posiadamy kodu odblokowania (urządzenie może być wyzerowane) usługa jest niemożliwa do wykonania.

Nie ingerujemy w oprogramowanie telefonu i żadne dane nie zostaną przez Państwa utracone.

W przesyłce nie wymagamy żadnych dokumentów potwierdzających zakup, jedynie numer telefonu kontaktowego wraz z numerem zamówienia.

Przesyłkę wysyłamy niezwłocznie po naprawie uszkodzonego telefonu.

Niejednokrotnie otrzymujemy urządzenie gdzie była już podjęta próba naprawy przez inny serwis, sąsiada czy samodzielnie. Urządzenia mają dodatkowo uszkodzenia mechaniczne płyt głównych, zerwane taśmy, uszkodzone baterie itp. w tym przypadku zastrzegamy sobie prawo odmowy naprawy w cenie podanej na stronie. To samo dotyczy urządzeń które miały kontakt z cieczą/po zalaniu.

Gwarancja usługi serwisowej

Gwarantujemy sprawne działanie smartfona przez okres sześciu miesięcy z wyłączeniem urządzeń po kontakcie z cieczą wtedy okres gwarancji wynosi 14 dni.

Warunki gwarancji zostały określone w Regulaminie sklepu.

Przypominamy jednocześnie, że naprawione urządzenie mimo zastosowania niezbędnych komponentów / uszczelek oraz zgodnie ze sztuką nie będzie wodoodporne. Naprawa w naszym serwisie wiąże się z utratą wodoodporności na urządzenie udzielone przez producenta.

ZDJĘCIE PODGLĄDOWE - głównym celem umieszczenia tego typu zdjęcia jest zobrazowanie Państwu samego produktu, jego cech fizycznych, czy też formy opakowania. Staramy się w możliwie najwierniejszy sposób oddać te parametry na fotografiach, niejednokrotnie prezentując przedmiot w kilku ujęciach. Pomimo tych starań istnieje jednak możliwość, że zdjęcia artykułów lub urządzeń mogą różnić się od ich fizycznych odpowiedników. Przede wszystkim niezgodności barw mogą wynikać z błędnej, bądź różnej od naszej kalibracji wyświetlacza, czy też od oświetlenia w jakim dokonuje się porównania produktów. Zarówno te jak i inne różnice mogą również być spowodowane rotacją towarów i ciągłymi pracami przy aktualizacji danych w sklepie. Zdjęcie przedstawia oferowany produkt jednak mogący mieć zastosowanie do innego modelu telefonu niż wynika to z tytułu nazwy produktu lub opisu.

Szczegóły produktu
Usługa serwisowa

Opis

Gwarancja
6 miesięcy

Paczki są wysyłane zazwyczaj w ciągu tego samego dnia w dni robocze od poniedziałku do piątku, dla zamówień złożonych do godziny:

- 13:00 i wysyłane za pośrednictwem firmy DPD,

- 16:30 i wysyłane za pośrednictwem firmy Inpost paczkomaty.

Jeśli w opisie obok zdjęcia produktu podajemy informację "Produkt na zamówienie", a produkt został zamówiony do godziny 14:30 wysyłka nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu produktu na magazynie głównym. W 90% przypadków jest to następnego dnia roboczego. Informacje takie podajemy tylko w sytuacjach gdy produkt ma bardzo małe zainteresowanie w naszym sklepie, a jest dostępny "od ręki" u naszych dostawców. Jeśli zamawiają Państwo produkt wraz z usługą wymiany / naprawą to produkt zazwyczaj mamy szybciej na magazynie niż otrzymamy urządzenie od Państwa.

Jeśli produktu obecnie nie posiadamy na stanie, a oczekujemy na dostawę to datę jego dostępności podajemy w zakładce "Szczegóły produktu".

Bez względu na to, jaką wysyłkę Państwo wybiorą, udostępnimy link do śledzenia przesyłki online.

Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i pakowania, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, natomiast opłaty transportowe różnią się w zależności od wyboru dostawcy paczki. Radzimy grupować przedmioty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych oddzielnie, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich.

Dokładamy wszelkich starań, aby chronić delikatne przedmioty. Pudełka są odpowiednio duże, a Państwa zakupione przedmioty są dobrze chronione.

Cennik dostaw:

- do paczkomatów InPost w cenie 16.50 zł brutto,

          inpost 600x380.jpg

- pod wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD przy przedpłacie na konto - 22.00 zł brutto, za pobraniem 29.00 zł brutto,

        dpd%20600x380.jpg

- produkty można odebrać bezpłatnie w siedzibie firmy.

Zobacz także
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
28 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku