Wszystkie bestsellery
  • Banner

BEZPŁATNA DIAGNOZA URZĄDZENIA / ZGŁOŚ NAPRAWĘ

Usługa serwisowa

Diagnoza urządzenia w naszym serwisie, wycena kosztów naprawy, zamów kuriera po odbiór urządzenia.

Dostosowywanie produktu

Nie zapomnij zapisać swojej personalizacji, aby móc dodać ją do koszyka
  • Maks. 250 znaków
0,00 zł
Brutto Czas potrzebny na ustalenie usterki 1 - 2 dni
Ilość
Dostępne

help_outlineZapytaj o produkt
BEZPŁATNA DIAGNOZA URZĄDZENIA / ZGŁOŚ NAPRAWĘ

BEZPŁATNA DIAGNOZA URZĄDZENIA / ZGŁOŚ NAPRAWĘ

Diagnoza urządzenia w naszym serwisie, wycena kosztów naprawy, zamów kuriera po odbiór urządzenia.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

 

Darmowa i szybka dostawa już od 250zł

  Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z regulaminem sklepu.

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy dokonali zakupu lub użyli konkretny produkt.

Opis

Bezpłatna diagnoza dowolnego rodzaju urządzenia tj. smartfonu, telefonu, tabletu dowolnej marki w naszym serwisie bez wychodzenia z domu.

Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty jeśli:

  • nie są Państwo w stanie określić usterki w urządzeniu,
  • nie znają Państwo pojęć technicznych i nie potrafią złożyć odpowiedniego zamówienia na naszej witrynie internetowej, bądź chcą potwierdzić swoje przypuszczenia dotyczące usterki,
  • nie znajdują Państwo usterki na naszej witrynie - nasza firma działa od 1999 roku natomiast nasza nowa witryna została uruchomiona w listopadzie 2021r, codziennie jest aktualizowana. Ilość produktów wraz z usługami szacujemy że przekroczy kilka tysięcy, więc potrzebujemy jeszcze trochę czasu zanim wszystko co mamy Państwu do zaproponowania lub produkty znajdujące się w naszym magazynie pojawią się na stronie internetowej,
  • chcą Państwo szybko i wygodnie przekazać urządzenie do naszego serwisu.

Na komputerach w prawym górnym rogu obok zdjęcia, a w urządzeniach mobilnych nad opisem znajduje się okno "Dostosowywanie produktu" prosimy w nim podać krótki opis co wydarzyło się z urządzeniem zanim pojawiła się usterka np. urządzenie nie włącza się po zalaniu, po upadku nie działa wyświetlacz, ekran dotykowy wariuje itp. Bez podania treści wiadomości dodanie diagnozy do koszyka jest niemożliwe. Trzeba również posiadać konto na naszej witrynie gdyż nie ma możliwości złożenia zamówienia dla nie zarejestrowanych klientów. Chcemy by obdarzyli nas Państwo zaufaniem, jako nasi klienci macie informacje o statusach realizacji zamówienia oraz potwierdzenia skorzystania z naszych usług.

Uwaga! Prosimy nie wrzucać do koszyka żadnych innych produktów lub usług, gdyż opcje dostarczenia urządzenia do bezpłatnej diagnozy są powiązane w naszym sklepie tylko z tym modułem (jeśli w koszyku znajdzie się inny produkt np. szkło hartowane odpowiedni sposób dostawy jak zamówienie kuriera po odbiór uszkodzonego telefonu nie pojawi się do wyboru w koszyku lub sklep może naliczyć podwójne koszty za przesyłkę),

Po otrzymaniu urządzenia, wykonaniu bezpłatnej diagnozy i potwierdzeniu usterki skontaktujemy się z Państwem przedstawiając kosztorys naprawy. W przypadku gdy koszty naprawy / wymiany zostaną przez Państwa zaakceptowane, dokonamy naprawy. Jeżeli nie odeślemy urządzenie. 

W przypadku rezygnacji z naprawy będą zmuszeni Państwo pokryć tylko koszty odesłania - diagnoza jest bezpłatna. Możemy też nie odsyłać urządzenia i przekazać je do utylizacji wcześniej uszkadzając pamięć urządzenia, aby Państwa dane znajdujące się w urządzeniu nie dostały się w niepowołane ręce.

Jeśli zaakceptują Państwo koszty naprawy otrzymają Państwo drogą mailową odpowiednie linki do zakupu (jeśli produkt czy usługa nie znajdują się w witrynie, zostaną dla Państwa stworzone i dodane do naszej strony internetowej). Po złożeniu zamówienia przystąpimy do naprawy.

Oferujemy darmową przesyłkę zwrotną jeśli wartość koszyka przekroczy 250zł, w przypadku gdy naprawa z częściami opiewa na niższą kwotę, można zamówić wraz z naprawą cokolwiek z naszej oferty np. szkło hartowane, kabel, ładowarkę by uzyskać darmową dostawę.

Dlaczego przesyłka jest płatna i nie wysyłamy gratis kuriera po urządzenie? Diagnoza zawsze i w każdej sytuacji jest darmowa, nasze koszty napraw w porównaniu do legalnie działających serwisów są bardzo konkurencyjne, a części i akcesoria odsprzedajemy na bardzo niskich marżach. U nas wszystko jest przejrzyste i szczegółowo opisane. Wykonując usługę za 40zł nie jesteśmy w stanie opłacić Państwu kuriera w obydwie strony. Jeśli ktoś oferuje przesyłki gratis to jest fikcja gdyż przesyłka zostanie dodana do ceny usługi i wyniesie 70-80zł, diagnoza będzie bezpłatna ale z wyłączeniem że nie dotyczy takich lub innych usterek lub trzeba będzie ponieść koszty gratisowej przesyłki w przypadku rezygnacji z naprawy. Nie używamy tzw. * gdzie na dole małym drukiem podajemy "ukryte koszty". Nie zarabiamy na przesyłkach jeśli mają Państwo możliwość dostarczenia urządzenia do naszego serwisu taniej nie ma problemu udostępniamy taką możliwość - Państwa decyzja.

Usługi wykonujemy na wysokiej jakości częściach zamiennych lub oryginalnych - Państwo decydują. Oferowane części zamienne w naszym sklepie przed wprowadzeniem ich do sprzedaży przechodzą rygorystyczne testy w naszym serwisie dlatego jesteśmy w stanie zaproponować Państwu produkty sprawdzone, przetestowane, najwyższej jakości oraz pochodzące od naszych zaufanych dostawców. Usługi wykonujemy też na częściach dostarczonych przez klientów.

Powierz nam swoje urządzenie a my zajmiemy się resztą!

Informacja dla klientów chcących dokonać diagnozy urządzenia osobiście

Nie ma potrzeby składania zamówienia przy kontakcie osobistym. Wykonujemy wiele napraw „od ręki”. Duże doświadczenie w prowadzeniu serwisu, pozwala nam na zaoferowanie korzystnych terminów realizacji oraz atrakcyjnych cen usług serwisowych. Usługa diagnozy urządzenia nie jest możliwa do wykonania na poczekaniu. Zapraszamy do naszego sklepu.

Informacja dla klientów chcących dokonać diagnozy urządzenia wysyłkowo

1. Złóż zamówienie tylko na bezpłatną diagnozę, prosimy nie wrzucać do koszyka żadnych innych produktów lub usług, gdyż poniższe opcje dostarczenia urządzenia do bezpłatnej diagnozy są powiązane w naszym sklepie tylko z tym modułem (jeśli w koszyku znajdzie się inny produkt np. szkło hartowane dostawa urządzenia nie pojawi się do wyboru w trakcie składania zamówienia),

2. Wybierz sposób dostawy urządzenia do naszego serwisu:

   a. Nadam przesyłkę z urządzeniem we własnym zakresie:

     - wyślij nam swoje urządzenie dowolnym przewoźnikiem na adres podany tutaj. Istnieje możliwość wysyłki do paczkomatu. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu urządzenia aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Niejednokrotnie otrzymujemy telefony wysłane w samej kopercie. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy,

     - skontaktujemy się z Państwem po otrzymaniu przesyłki.

   b. Zamawiam kuriera po odbiór urządzenia:

     - opłać tylko opłatę dla firmy kurierskiej DPD, którą musimy ponieść za zamówienie kuriera i dostarczenie przesyłki do naszego serwisu w wysokości 22.00 zł, diagnoza jest bezpłatna,

     - jeśli mają Państwo jakieś uwagi odnośnie odbioru przesyłki prosimy podać je w komentarzu podczas składania zamówienia,

     - po potwierdzeniu opłacenia zamówienia zamówimy kuriera, a Państwo otrzymają drogą mailową powiadomienie z firmy kurierskiej o zamówionym odbiorze oraz kiedy kurier zgłosi się po paczkę. Opłatę należy zapłacić z góry w dowolnej dostępnej formie. Z opcji zapłaty za pobraniem lub odroczonych płatności będzie można skorzystać po naprawie,

     - prosimy przygotować przesyłkę, nie ma limitów odnośnie gabarytów paczki, paczka do 30kg zostanie odebrana. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu urządzenia aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Niejednokrotnie otrzymujemy telefony wysłane w samej kopercie. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy,

     - kurier zgłosi się po odbiór przesyłki wraz z dokumentami przewozowymi, nic nie trzeba drukować, naklejać żadnych etykiet,

     - skontaktujemy się z Państwem po otrzymaniu przesyłki.

Jeśli to możliwe prosimy o wyłączenie blokady ekranu (kodu pin, wzoru, hasła), jeżeli to nie możliwe to prosimy o podanie kodu na kartce wraz z urządzeniem wysłanym do naprawy. Nie jest to wymagane jeśli wymieniamy np. baterię. Natomiast jeśli naprawiamy urządzenie po upadku, rozbite, krzywe, po kontakcie z cieczą itp. jest to niezbędne do przeprowadzenia testów urządzenia, sprawdzenia poprawności działania po naprawie. Jeśli nie posiadamy kodu odblokowania a po naprawie zostanie wykryta ukryta wada urządzenia, której nie można było wykryć na zabezpieczonym telefonie - usterka/wada zostanie wykonana/usunięta na Państwa koszt.

Nie ingerujemy w oprogramowanie telefonu i żadne dane nie zostaną przez Państwa utracone (z wyjątkiem sytuacji gdy mamy naprawić oprogramowanie, usunąć zabezpieczenie blokady urządzenia).

W przesyłce nie wymagamy żadnych dokumentów potwierdzających zakup, jedynie numer telefonu kontaktowego wraz z numerem zamówienia.

Przesyłkę wysyłamy niezwłocznie po naprawie uszkodzonego telefonu.

Niejednokrotnie otrzymujemy urządzenie gdzie była już podjęta próba naprawy przez inny serwis, sąsiada czy samodzielnie. Urządzenia mają dodatkowo uszkodzenia mechaniczne płyt głównych, zerwane taśmy, uszkodzone baterie itp. w tym przypadku zastrzegamy sobie prawo odmowy naprawy w cenie podanej na stronie. To samo dotyczy urządzeń które miały kontakt z cieczą/po zalaniu.

Gwarancja usługi serwisowej

Warunki gwarancji zostały określone w Regulaminie sklepu a czas gwarancji jest zawsze podany w opisie usługi / produktu.

Przypominamy jednocześnie, że naprawione urządzenie mimo zastosowania niezbędnych komponentów / uszczelek oraz zgodnie ze sztuką nie będzie wodoodporne. Naprawa w naszym serwisie wiąże się z utratą wodoodporności na urządzenie udzielone przez producenta.

Szczegóły produktu
Usługa serwisowa

Paczki są wysyłane zazwyczaj w ciągu tego samego dnia w dni robocze od poniedziałku do piątku, dla zamówień złożonych do godziny:

- 13:00 i wysyłane za pośrednictwem firmy DPD,

- 16:30 i wysyłane za pośrednictwem firmy Inpost paczkomaty.

Jeśli w opisie obok zdjęcia produktu podajemy informację "Produkt na zamówienie", a produkt został zamówiony do godziny 14:30 wysyłka nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu produktu na magazynie głównym. W 90% przypadków jest to następnego dnia roboczego. Informacje takie podajemy tylko w sytuacjach gdy produkt ma bardzo małe zainteresowanie w naszym sklepie, a jest dostępny "od ręki" u naszych dostawców. Jeśli zamawiają Państwo produkt wraz z usługą wymiany / naprawą to produkt zazwyczaj mamy szybciej na magazynie niż otrzymamy urządzenie od Państwa.

Jeśli produktu obecnie nie posiadamy na stanie, a oczekujemy na dostawę to datę jego dostępności podajemy w zakładce "Szczegóły produktu".

Bez względu na to, jaką wysyłkę Państwo wybiorą, udostępnimy link do śledzenia przesyłki online.

Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i pakowania, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, natomiast opłaty transportowe różnią się w zależności od wyboru dostawcy paczki. Radzimy grupować przedmioty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych oddzielnie, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich.

Dokładamy wszelkich starań, aby chronić delikatne przedmioty. Pudełka są odpowiednio duże, a Państwa zakupione przedmioty są dobrze chronione.

Cennik dostaw:

- do paczkomatów InPost w cenie 16.50 zł brutto,

          inpost 600x380.jpg

- pod wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD przy przedpłacie na konto - 22.00 zł brutto, za pobraniem 29.00 zł brutto,

        dpd%20600x380.jpg

- produkty można odebrać bezpłatnie w siedzibie firmy.

Komentarze (5)
Oceń
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
999 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku