Wszystkie bestsellery
  • Banner

WYMIANA BATERII W IPHONE 8 / IPHONE 8 PLUS

Usługa serwisowa
Ocena 

Wymiana / montaż baterii w modelach: iPhone 8, iPhone 8 Plus

50,00 zł
Brutto Czas wymiany od 30 do 60 minut
Ilość
Dostępne

help_outlineZapytaj o produkt
WYMIANA BATERII W IPHONE 8 / IPHONE 8 PLUS

WYMIANA BATERII W IPHONE 8 / IPHONE 8 PLUS

Wymiana / montaż baterii w modelach: iPhone 8, iPhone 8 Plus

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Opis

Wymiana / montaż baterii w naszym serwisie w urządzeniu Apple iPhone:

  • iPhone 8
  • iPhone 8 Plus

Cena zawiera niezbędne wklejki / uszczelki oraz robociznę tj. rozebranie urządzenia, wymianę baterii, poskładanie urządzenia, wykonanie niezbędnych testów potwierdzających sprawność urządzenia po wymianie. Cena nie obejmuje baterii, którą można dokupić w naszym sklepie lub dostarczyć we własnym zakresie.

Montaż nie wymaga zmiany oprogramowania w telefonie (zlecona usługa nie spowoduje utraty danych).

Oferowane baterie w naszym sklepie przed wprowadzeniem ich do sprzedaży przechodzą rygorystyczne testy w naszym serwisie dlatego jesteśmy w stanie zaproponować Państwu produkty sprawdzone, przetestowane, najwyższej jakości oraz pochodzące od naszych zaufanych dostawców.

Baterie iPhone'a ulegają zużyciu - z czasem tracą zdolność do pełnego naładowania. Akumulatory Apple mają 80% pojemności do 500 cykli ładowania, co w przypadku większości użytkowników trwa około 18-24 miesięcy. Gdy chemia baterii ulegnie pogorszeniu, może to również spowolnić działanie iPhone'a. Skorzystaj z naszego serwisu, aby wymienić baterię i przywrócić iPhone'a do pełnej wydajności.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy osobiście

Nie ma potrzeby składania zamówienia przy odbiorze osobistym. Wykonujemy wiele napraw „od ręki”. Duże doświadczenie w prowadzeniu serwisu, pozwala nam na zaoferowanie korzystnych terminów realizacji oraz atrakcyjnych cen usług serwisowych. Usługę możemy wykonać na poczekaniu po uprzednim umówieniu się. Zapraszamy do naszego sklepu.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy wysyłkowo

- złóż zamówienie,

- wybierz sposób dostawy(w jaki sposób mamy odesłać urządzenie po naprawie),

- wybierz sposób zapłaty - opłać zamówienie lub zapłać przy odbiorze,

- wyślij nam swoje urządzenie dowolnym przewoźnikiem na adres podany tutaj. Istnieje możliwość wysyłki do paczkomatu. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu urządzenia aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Niejednokrotnie otrzymujemy telefony wysłane w samej kopercie. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy.

Po otrzymaniu urządzenia przez nasz serwis otrzymają Państwo drogą mailową powiadomienia o kolejnych etapach naprawy. Czas realizacji usługi podany jest w opisie. 80% napraw wykonujemy w przeciągu 24 godzin od otrzymania urządzenia. W przypadku skomplikowanych napraw czas ten z reguły nie przekracza 3 dni roboczych. 

Jeśli to możliwe prosimy o wyłączenie blokady ekranu (kodu pin, wzoru, hasła), jeżeli to nie możliwe to prosimy o podanie kodu na kartce wraz z urządzeniem wysłanym do naprawy. Nie jest to wymagane jeśli wymieniamy np. baterię. Natomiast jeśli naprawiamy urządzenie po upadku, rozbite, krzywe, po kontakcie z cieczą itp. jest to niezbędne do przeprowadzenia testów urządzenia, sprawdzenia poprawności działania po naprawie. Jeśli nie posiadamy kodu odblokowania a po naprawie zostanie wykryta ukryta wada urządzenia, której nie można było wykryć na zabezpieczonym telefonie - usterka/wada zostanie wykonana/usunięta na Państwa koszt.

Nie ingerujemy w oprogramowanie telefonu i żadne dane nie zostaną przez Państwa utracone.

W przesyłce nie wymagamy żadnych dokumentów potwierdzających zakup, jedynie numer telefonu kontaktowego wraz z numerem zamówienia.

Przesyłkę wysyłamy niezwłocznie po naprawie uszkodzonego telefonu.

Niejednokrotnie otrzymujemy urządzenie gdzie była już podjęta próba naprawy przez inny serwis, sąsiada czy samodzielnie. Urządzenia mają dodatkowo uszkodzenia mechaniczne płyt głównych, zerwane taśmy, uszkodzone baterie itp. w tym przypadku zastrzegamy sobie prawo odmowy naprawy w cenie podanej na stronie. To samo dotyczy urządzeń które miały kontakt z cieczą/po zalaniu.

Gwarancja usługi serwisowej

Gwarantujemy sprawne działanie smartfona przez okres sześciu miesięcy z wyłączeniem urządzeń po kontakcie z cieczą wtedy okres gwarancji wynosi 14 dni.

Warunki gwarancji zostały określone w Regulaminie sklepu.

Przypominamy jednocześnie, że naprawione urządzenie mimo zastosowania niezbędnych komponentów / uszczelek oraz zgodnie ze sztuką nie będzie wodoodporne. Naprawa w naszym serwisie wiąże się z utratą wodoodporności na urządzenie udzielone przez producenta.

ZDJĘCIE PODGLĄDOWE - głównym celem umieszczenia tego typu zdjęcia jest zobrazowanie Państwu samego produktu, jego cech fizycznych, czy też formy opakowania. Staramy się w możliwie najwierniejszy sposób oddać te parametry na fotografiach, niejednokrotnie prezentując przedmiot w kilku ujęciach. Pomimo tych starań istnieje jednak możliwość, że zdjęcia artykułów lub urządzeń mogą różnić się od ich fizycznych odpowiedników. Przede wszystkim niezgodności barw mogą wynikać z błędnej, bądź różnej od naszej kalibracji wyświetlacza, czy też od oświetlenia w jakim dokonuje się porównania produktów. Zarówno te jak i inne różnice mogą również być spowodowane rotacją towarów i ciągłymi pracami przy aktualizacji danych w sklepie. Zdjęcie przedstawia oferowany produkt jednak mogący mieć zastosowanie do innego modelu telefonu niż wynika to z tytułu nazwy produktu lub opisu.

Szczegóły produktu
Usługa serwisowa

Paczki są wysyłane zazwyczaj w ciągu tego samego dnia w dni robocze od poniedziałku do piątku, dla zamówień złożonych do godziny:

- 13:00 i wysyłane za pośrednictwem firmy DPD,

- 16:30 i wysyłane za pośrednictwem firmy Inpost paczkomaty.

Jeśli w opisie obok zdjęcia produktu podajemy informację "Produkt na zamówienie", a produkt został zamówiony do godziny 14:30 wysyłka nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu produktu na magazynie głównym. W 90% przypadków jest to następnego dnia roboczego. Informacje takie podajemy tylko w sytuacjach gdy produkt ma bardzo małe zainteresowanie w naszym sklepie, a jest dostępny "od ręki" u naszych dostawców. Jeśli zamawiają Państwo produkt wraz z usługą wymiany / naprawą to produkt zazwyczaj mamy szybciej na magazynie niż otrzymamy urządzenie od Państwa.

Bez względu na to, jaką wysyłkę Państwo wybiorą, udostępnimy link do śledzenia przesyłki online.

Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i pakowania, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, natomiast opłaty transportowe różnią się w zależności od wyboru dostawcy paczki. Radzimy grupować przedmioty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych oddzielnie, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich.

Dokładamy wszelkich starań, aby chronić delikatne przedmioty. Pudełka są odpowiednio duże, a Państwa zakupione przedmioty są dobrze chronione.

Cennik dostaw:

- do paczkomatów InPost w cenie 12.99 zł brutto,

          inpost 600x380.jpg

- pod wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD przy przedpłacie na konto - 16.50 zł brutto, za pobraniem 24.00 zł brutto,

        dpd%20600x380.jpg

- produkty można odebrać bezpłatnie w siedzibie firmy.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

WYMIANA BATERII W IPHONE 8 / IPHONE 8 PLUS

WYMIANA BATERII W IPHONE 8 / IPHONE 8 PLUS

Wymiana / montaż baterii w modelach: iPhone 8, iPhone 8 Plus

Napisz swoją opinię
Zobacz także
12 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku