Wszystkie bestsellery
  • Banner

IPHONE XS MAX - WYMIANA TAŚMY GŁOŚNIKA BEZ PRZELUTOWANIA CZUJNIKÓW Z UTRATĄ FACE ID

Usługa serwisowa

Wymiana / montaż taśmy głośnika rozmów bez przelutowania czujników ALS, flood illuminator / proximity sensor w Apple iPhone XS Max. Funkcje Face ID oraz True Tone - niedostępne.

75,00 zł
Brutto Czas wymiany od 45 do 60 minut
Ilość
Dostępne

help_outlineZapytaj o produkt
IPHONE XS MAX - WYMIANA TAŚMY GŁOŚNIKA BEZ PRZELUTOWANIA CZUJNIKÓW Z UTRATĄ FACE ID

IPHONE XS MAX - WYMIANA TAŚMY GŁOŚNIKA BEZ PRZELUTOWANIA CZUJNIKÓW Z UTRATĄ FACE ID

Wymiana / montaż taśmy głośnika rozmów bez przelutowania czujników ALS, flood illuminator / proximity sensor w Apple iPhone XS Max. Funkcje Face ID oraz True Tone - niedostępne.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

 

Darmowa i szybka dostawa już od 250zł

  Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z regulaminem sklepu.

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy dokonali zakupu lub użyli konkretny produkt.

Opis

Wymiana / montaż taśmy głośnika rozmów z czujnikiem światła ALS, czujnikiem zbliżeniowym flood illuminator & proximity sensor, głośnikiem rozmów i dodatkowym mikrofonem - bez przelutowania niezbędnych czujników dla zachowania funkcji Face ID oraz True Tone w urządzeniu Apple iPhone XS Max.

Jeśli w Państwa iPhone:

  • nie słychać głosu rozmówcy, a głośnik jest sprawny, na nagranym filmie przednią kamerą brak dźwięków, iPhone nie wybudza się po zakończeniu połączenia lub nie gaśnie ekran w trakcie rozmowy po przyłożeniu do twarzy - wskutek uszkodzenia taśmy,
  • po kontakcie z cieczą iPhone wyłączył się i resetuje się na logo,
  • pojawił się komunikat „Nie można aktywować Face ID na tym iPhonie” po nieumiejętnej naprawie np. wymianie baterii, lcd itp. gdyż uszkodzona / zerwana została taśma głośnika,
  • podczas aktualizacji pojawia się komunikat „Nie można przywrócić iPhone'a Nazwa urządzenia . Wystąpił nieznany błąd (4013)” - ze względu iż taśma głośnika posiada zwarcie, 

to zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty.

Jeśli w Państwa iPhone jest zamontowana oryginalna fabryczna taśma lub była już wymieniona taśma a czujniki zostały przelutowane, posiadają Państwo fabryczną oryginalną taśmę, funkcja Face ID / True Tone w iPhone działa w takim przypadku zapraszamy do skorzystania z naszej oferty wymiany taśmy z przelutowaniem czujników.

Na taśmie znajdują się bardzo ważne elementy, bez których nie jest możliwa prawidłowa praca iPhone:

  • flood illuminator - zabezpiecza działanie Facie ID, przypisany do płyty głównej (jego wymiana spowoduje iż funkcja Face ID w iPhone przestanie działać),
  • proximity sensor (czujnik zbliżeniowy) - powoduje, że ekran gaśnie podczas rozmowy przez telefon i zapala się po jej zakończeniu,
  • ALS (czujnik światła otoczenia) - niezbędny do działania funkcji True Tone, przypisany do płyty głównej (jego wymiana spowoduje iż funkcja True Tone w iPhone przestanie działać),
  • dodatkowy mikrofon - do nagrywania dźwięku podczas nagrywania filmu,
  • głośnik rozmów - odpowiedzialny za słyszalność głosu rozmówcy podczas rozmowy telefonicznej.

Cena zawiera niezbędne wklejki / uszczelki oraz robociznę tj. rozebranie urządzenia, wymianę taśmy, wykonanie niezbędnych testów potwierdzających sprawność urządzenia wraz z wymienionymi komponentami.

Cena nie obejmuje taśmy, którą można zakupić w naszym sklepie lub dostarczyć taśmę we własnym zakresie. 

Nie ma to znaczenia czy taśma głośnika zostanie wymieniona na oryginalną czy zamiennik elementy takie jak czujnik światła ALS, czujnik zbliżeniowy flood illuminator & proximity sensor, są sparowane z płytą główną iPhona i ich wymiana dezaktywuje funkcje Face ID oraz True Tone. Prawidłowo będzie działać głośnik rozmów, dodatkowy mikrofon, proximity sensor (czujnik zbliżeniowy).

Montaż nie wymaga zmiany oprogramowania w telefonie (zlecona usługa nie spowoduje utraty danych).

Oferowane części w naszym sklepie przed wprowadzeniem ich do sprzedaży przechodzą rygorystyczne testy w naszym serwisie dlatego jesteśmy w stanie zaproponować Państwu produkty sprawdzone, przetestowane, najwyższej jakości oraz pochodzące od naszych zaufanych dostawców.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy osobiście

Nie ma potrzeby składania zamówienia przy odbiorze osobistym. Wykonujemy wiele napraw „od ręki”. Duże doświadczenie w prowadzeniu serwisu, pozwala nam na zaoferowanie korzystnych terminów realizacji oraz atrakcyjnych cen usług serwisowych. Usługę możemy wykonać na poczekaniu po uprzednim umówieniu się. Zapraszamy do naszego sklepu.

Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy wysyłkowo

- złóż zamówienie,

- wybierz sposób dostawy(w jaki sposób mamy odesłać urządzenie po naprawie),

- wybierz sposób zapłaty - opłać zamówienie lub zapłać przy odbiorze,

- wyślij nam swoje urządzenie dowolnym przewoźnikiem na adres podany tutaj. Istnieje możliwość wysyłki do paczkomatu. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu urządzenia aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Niejednokrotnie otrzymujemy telefony wysłane w samej kopercie. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy.

Po otrzymaniu urządzenia przez nasz serwis otrzymają Państwo drogą mailową powiadomienia o kolejnych etapach naprawy. Czas realizacji usługi podany jest w opisie. 80% napraw wykonujemy w przeciągu 24 godzin od otrzymania urządzenia. W przypadku skomplikowanych napraw czas ten z reguły nie przekracza 3 dni roboczych. 

Jeśli to możliwe prosimy o wyłączenie blokady ekranu (kodu pin, wzoru, hasła), jeżeli to nie możliwe to prosimy o podanie kodu na kartce wraz z urządzeniem wysłanym do naprawy. Jeśli naprawiamy urządzenie po upadku, rozbite, krzywe, po kontakcie z cieczą itp. jest to niezbędne do przeprowadzenia testów urządzenia, sprawdzenia poprawności działania po naprawie. Jeśli nie posiadamy kodu odblokowania a po naprawie zostanie wykryta ukryta wada urządzenia, której nie można było wykryć na zabezpieczonym telefonie - usterka/wada zostanie wykonana/usunięta na Państwa koszt.

Nie ingerujemy w oprogramowanie telefonu i żadne dane nie zostaną przez Państwa utracone.

W przesyłce nie wymagamy żadnych dokumentów potwierdzających zakup, jedynie numer telefonu kontaktowego wraz z numerem zamówienia.

Przesyłkę wysyłamy niezwłocznie po naprawie uszkodzonego telefonu.

Niejednokrotnie otrzymujemy urządzenie gdzie była już podjęta próba naprawy przez inny serwis, sąsiada czy samodzielnie. Urządzenia mają dodatkowo uszkodzenia mechaniczne płyt głównych, zerwane taśmy, uszkodzone baterie itp. w tym przypadku zastrzegamy sobie prawo odmowy naprawy w cenie podanej na stronie. To samo dotyczy urządzeń które miały kontakt z cieczą/po zalaniu.

Gwarancja usługi serwisowej

Gwarantujemy sprawne działanie smartfona przez okres sześciu miesięcy z wyłączeniem urządzeń po kontakcie z cieczą wtedy okres gwarancji wynosi 14 dni.

Warunki gwarancji zostały określone w Regulaminie sklepu.

Przypominamy jednocześnie, że naprawione urządzenie mimo zastosowania niezbędnych komponentów / uszczelek oraz zgodnie ze sztuką nie będzie wodoodporne. Naprawa w naszym serwisie wiąże się z utratą wodoodporności na urządzenie udzielone przez producenta.

ZDJĘCIE PODGLĄDOWE - głównym celem umieszczenia tego typu zdjęcia jest zobrazowanie Państwu samego produktu, jego cech fizycznych, czy też formy opakowania. Staramy się w możliwie najwierniejszy sposób oddać te parametry na fotografiach, niejednokrotnie prezentując przedmiot w kilku ujęciach. Pomimo tych starań istnieje jednak możliwość, że zdjęcia artykułów lub urządzeń mogą różnić się od ich fizycznych odpowiedników. Przede wszystkim niezgodności barw mogą wynikać z błędnej, bądź różnej od naszej kalibracji wyświetlacza, czy też od oświetlenia w jakim dokonuje się porównania produktów. Zarówno te jak i inne różnice mogą również być spowodowane rotacją towarów i ciągłymi pracami przy aktualizacji danych w sklepie. Zdjęcie przedstawia oferowany produkt jednak mogący mieć zastosowanie do innego modelu telefonu niż wynika to z tytułu nazwy produktu, opisu lub posiadać inne oznaczenia nadrukowane na produkcie.

Szczegóły produktu
Usługa serwisowa

Opis

Gwarancja
6 miesięcy

Paczki są wysyłane zazwyczaj w ciągu tego samego dnia w dni robocze od poniedziałku do piątku, dla zamówień złożonych do godziny:

- 13:00 i wysyłane za pośrednictwem firmy DPD,

- 16:30 i wysyłane za pośrednictwem firmy Inpost paczkomaty.

Jeśli w opisie obok zdjęcia produktu podajemy informację "Produkt na zamówienie", a produkt został zamówiony do godziny 14:30 wysyłka nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu produktu na magazynie głównym. W 90% przypadków jest to następnego dnia roboczego. Informacje takie podajemy tylko w sytuacjach gdy produkt ma bardzo małe zainteresowanie w naszym sklepie, a jest dostępny "od ręki" u naszych dostawców. Jeśli zamawiają Państwo produkt wraz z usługą wymiany / naprawą to produkt zazwyczaj mamy szybciej na magazynie niż otrzymamy urządzenie od Państwa.

Jeśli produktu obecnie nie posiadamy na stanie, a oczekujemy na dostawę to datę jego dostępności podajemy w zakładce "Szczegóły produktu".

Bez względu na to, jaką wysyłkę Państwo wybiorą, udostępnimy link do śledzenia przesyłki online.

Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i pakowania, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, natomiast opłaty transportowe różnią się w zależności od wyboru dostawcy paczki. Radzimy grupować przedmioty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych oddzielnie, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich.

Dokładamy wszelkich starań, aby chronić delikatne przedmioty. Pudełka są odpowiednio duże, a Państwa zakupione przedmioty są dobrze chronione.

Cennik dostaw:

- do paczkomatów InPost w cenie 16.50 zł brutto,

          inpost 600x380.jpg

- pod wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD przy przedpłacie na konto - 22.00 zł brutto, za pobraniem 29.00 zł brutto,

        dpd%20600x380.jpg

- produkty można odebrać bezpłatnie w siedzibie firmy.

Zobacz także
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
30 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku